December 1, 2008

My 1st Princess....







Now, aku nk citer psl my 1st daughter plak...

Nur Aishah Nadhirah Shariff diberi nama... Dilahirkan tepat jam 7.42 ptg di Pusat Rawatan Islam (PUSRAWI), Jln Ipoh, Kuala Lumpur dengan berat 2.75 kg....
Aku disahkan mengandung setelah 2 bulan selamat dinikahkan.... :D Hebatkan.... hahahaha.... Bila doktor sahkan yg aku mengandung, hubby akulah yg paling seronok.... Aku pun sronok gakkkk.... :D

38 weeks mengandungkan Aishah x byk masalah... 'Morning sickness' pun hanya lebih kurang 2 bulan pertama jer (1st trimester)... pehtu, alhamdulillah x de masalah....

Nk tau naper aku tulih 38 weeks jer aku mengandungkan Aishah??? Psl minggu ke-38 tulah Aishah dilahirkan @ 13 July 2001..... :D

Doktor yg sambut kelahiran tu namanyer Dr. Habibah.... Baik... Peramah org nyer.... :)

Skang Aishah dah 6 tahun lebih... Dh tamat tadika dh pun... next year Standard 1 @ SK Taman Samudra.... (sori gambar convo Aishah tu abit blur...)...
Aishah nie seorang yg suka berckp, bertanya... hobi dia suka membaca, menulis, mewarna dan yg paling penting suka buat sepah.... :D
Seorang yang manja lebih2 lg dengan abah dia.... Dia adalah cucu sulung belah aku dan cicit sulung belah ayah aku.... so, manja dia jgn ckplah.... apa dia nk sume dpt... aku plak yg jeles kengkadang..... :D
Itulah a bit 'bout Aishah @ Kakak.....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin