December 3, 2008

Home Sweet Home!

Entry kali ini is abt my house somewhere in KL.... It's a medium kos apartment with 3 rooms and 2 bathrooms... Baru je dok kt sini abt a year (early 2008)... actually apartment nie aku dh beli lama but aku sewakan kt owg... sebabnya dulu jauh dari opis aku, i.e. pandan indah... skang dh aku dh keje kt area gombak so nearest la to my house a.k.a. kondo aku nie... :D

But... ada butnyer... aku stay kt sini (so farlah) only on weekend jer psl on weekday aku stay kt gombak (umah parent aku) psl parent aku yg jaga anak2 aku... maybe next year (bulan depanlah tu) akan stay terus kt umah aku nie walaupun anak2 aku still parent aku jaga....

Opss, b4 aku ni aku ada gakk menyewa kt area keramat (masa aku keje kt pandan indah)... but after aku tukaq keje kt gombak nie, aku pun pindah dok dekat ngan parent aku (sementara jer) @ Koperasi Polis 1 psl maser tu umah aku tu still ada penyewa... psl ada lg 1 year agreement, so aku kena tunggu lah sampai agrement tu expired... so after a year, aku pun pindah la kt situ...

Perasaan dok kt umah sendiri ngan dok kt umah sewa nie totally different... Psl masa aku menyewa dulu, aku betul2 malas nk kemaih umah... but kat umah sendiri nie, ghajinlah plak jadinya.... :D Syok bila tgk umah aku kemas and cantikkk.... hehehehe...

Nilah umah aku yg simple.....

My living room...



Salah satu sudut kt umah aku....


p/s: sori, area lain aku x leh bg korang tgk psl dapur aku blum abih renovate lg (tgh kumpul duit nk wat kitchen cabinet), dining room aku simple sgt, bilik aku plak private place arr & bilik anak2 aku cam kapal pecah.... hahahaha....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin