March 13, 2009

Tag from Ida Rahayu....

Salam...
Tag nie ummie dpt from Ida Rahayu.... Thanks Ida...
1. Dalam sebulan,berapa kalikah cik puan menukar cadar?
> skali kot... kengkadang 2 bulan skali... tgk mood... hehehe...

2. Cik puan mengamalkan 'family planning' tak?
> ermmm.. mmg ummie mengamalkan 'family planning'... perlu bgtau ke jenis apa???

3. Adakah cik puan berpuas hati dengan jumlah anak sekarang?
> tentunya tidak... ummie inginkan bb boy... dpt sowang pun jadiklah...

4. Sanggup kongsi blog dengan suami tak?
> ummie xkisah.... abah nk baca, bacalah... xde mende rahsia pun...

5. Andai kata suami cik puan dalam diam mempunyai blog tanpa pengetahuan cik puan,tetiba kantoi bila dapat tahu dari orang lain.Pastu semua follower ialah gadis-gadis jelita,kalau lelaki pun yang blom akil baligh je baca,cik puan hangin tak?Kalau hangin,nak buat apa?Baling periuk ke?
> tak tau la ummie... sbb blum terjadi... but kalo terjadi, errrmmmm harus kena tidur luar... hahahaha....

6. Akhir kata,sila sertakan sekeping gambar cik puan ketika zaman sebelum kawen.
gambar blur skit.... masa nie ummie sikit punya slim-melim dgn bibirku yg merah menyala... mude remaje le katakan... ;p
nie potret ummie masa zaman mude remaje jgk.... dilukis oleh kawan ayah... tantik takkk???? ;p
so, tentatawn yg ummie nak tag is.. jeng.. jeng.. jeng...... korang tag la diri-sendiri... hehehehe...

3 comments:

ct said...

mak aih gambar umi... retro. dah le lipstick merah sgt mcm makngah huuhuu

Ena said...

eyna... kiter amik ek ihiks..

Eyna Shariff said...

Ena, amikla... hehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin