January 9, 2009

Brother In-Law!!!

Salam...

Dh tajuknya brother in-law, so citer aku nie psl brother in-law aku la.... Bukan nk citer panjang2 pun.... saja nk menambahkan posting blog aku nie jer... hehehehe.... kalo boring jgn baca.... hehehehe.... Brother in-law yg aku nk citer nie is my hubby's brother....

Aku bukan nk citer apa2 pun psl brother in-law aku nie... ishhh susahnya nk sebut panjang2... biar aku bgtau nama dia la.... Fazli namanya... hehehehe....

Actually, 31st December lepas, Fazli nie menikah.... on 1st January plak his wedding ceremony...

Malas nk citer panjang2.... So, this is a bit of their photos.... enjoy!!!!

saat dinikahkan @ Masjid ???, Sri Rampai...

dgn sekali lafaz.....

hantaran pihak lelaki....

Fazli & Shira....

time makan beradap....

wit niece & nephew... nampak x ofa tgh nangis kt riba Fazli????
wit sebahagian dr adik bradik & ipar duai... aku xde time nie... dok sibuk amik gambar....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin