January 12, 2009

Welcome Back!!!!

8hb Jan 2009 (Thursday) ari tu, kedua2 auntie aku (Ateh & Mama Cham) selamat sampai ke Tanah Air tepat jam 5 pg..... Aku tak dapat jemput dorang ari tu psl Aishah dah skolah... Sedihlah gakk coz aku rapat ngan auntie2 aku nie.... Just my parent & Ofa je yang pegi menjemput.... Lgpun Ateh akulah yg jaga Aishah masa kecil dulu... from Aishah 1 1/2 hinggalah 4 tahun lebih... lamakan.... pehtu dia pun ada gakk jaga Ofa... walaupun x lama (dr Ofa 2 bulan - 4 bulan jer), tp jasa dia tetap akan aku kenang hingga ke akhir hayat aku, insyaallah.......

Both my auntie nie is my mother's sister....

Ateh (tgh) & Mama Cham (kiri) @ Kelana Jaya.. b4 berangkat ke Makkah pd 27 November 2008

saat sampai @ KLIA on 8 Jan 09... huhuhu... terharunya aku.... ruginya aku xde...

both my auntie sihat walafiat.... setelah berjaya mendapat 'Haji Mabrur'... alhamdulillah....

2 comments:

oneza~da~gr8 said...

eeee..amik gambo xmintak kebenaran...nak kene nih.....!!!

EynaDean said...

hehehe... sowiii...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin