January 9, 2009

Mertua -vs- Menantu!

Salam Jumaat....

Hari ni aku bukan nk citer psl Mertua vs Menantu kt Astro Prima tu... hehehe... walaupun aku suka tgk citer tu.... but aku nk citer psl realiti mertua vs menantu kt luar nie termasuk la aku......

(Aku nie sibuk nk citer psl mertua pdhal aku sendiri xde mertua.....) Actually, aku nie xde mertua... bukan psl aku nie x kawin lg (terang2an yg aku dh kawin kan....)... but both of my mertua dh lama xde... maksud aku dh lama meninggal.. even masa tu aku x kawin lg and xkenal pun hubby aku lg.... huhuhu....

Kengkadang terpikir camner yek ada mertua nie???? Dr cerita kawan2 aku, ada yg ckp mertua dorang baik... ada gakk yg ckp mertua dorang nie cerewet... ada yg ckp mertua dorang nie suka wat dorang sakit ati.... hmmmm.... aku?????

Dr citer ipar-biras aku, mertua aku adalah mertua & ibu terbaik di dunia..... Ye ke????? Ruginya aku rasakan.... sebab aku x sempat nk kenal mertua aku sendiri... dr citer hubby aku pun, arwah mak dia mmg baik..... rugi... rugi....

So, if ada yg nk berkongsi cerita psl mertua, bolehlah kongsi kt aku... tingin gakk nk tau....
Wbgmanapun, parent aku adalah parent & mertua yg paling baik dlm dunia nie... x caya???? cuba tanya kt adik2 ipar aku.... :D

my parent @ London...

1 comment:

Tisyabeequeen said...

Eyna,
Nanti akak share citer pasal mentua ya...but you'll have to visit my blog to read it. Soon, very soon I'll write it in. Boleh la bagi tips kat kengkawan di sana yang nak share citer pasal mentua nanti. Ok, adiosss! :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin